onsdag 26 maj 2010

lilla sparvöga

Ååååh måste städa ur min lägenhet tills på fredag plus göra massor av administrativt skit *viktig_90*. Tappade nyss datorn i golvet dessutom. SMACK BANG lät det och mina lanarådror pulserade multum i rädsla.

Nu lyssnar jag på sparvöga med marie fredriksson. Alltså hon ser ju bara för rolig ut på ett skivomslag hon har hahahha. Känner bara att marie fredriksson antagligen är teddybjörnen fredrikssons morsa.


Förresten så skulle jag ju på en intervju i stockholm på söndag. Men så ringde tanty IDAG, onsdag, och ba ”vi måste flytta den till tisdag”
tänkte: …OK…COME ON BITCH *spänner musklerna plus utövar karatespark mot fitty*
sa: meeen sjääälvklart deet ääär okeeeej *slickar röv i desperation*

åååh är man i desperata situationer så utnyttjar folk ba det och slänger en som en vante. Tur för tanty att jag INTE hade bokat färdmedel ner till stockholm. Åh. Blev arg. Ofta hon väljer att höra av sig fyra dagar innan intervjun och säger att det inte funkar. Ska kräva henne på en fjäderskjorta när jag kommer ner!!!!!!!!!!!! Skoja. Ska smöra tills jag halkar i fettet som omger mig.