söndag 23 maj 2010

facy fejjan face

facebookgrupper är bland det märkligaste jag vet. jag menar, nu gissar jag bara, men jag blir inte förvånad om dessa grupper existerar:
"vi som inte gillar att dricka för starkt kaffe på våren" "vi som tänker tälta hela livet" "vi som inte tycker om dammråttor i ugnen" eller bara ett simpelt konstaterande såsom "vi som tycker om mörk choklad".

det jag vill komma fram till är att det inte verkar finnas någon hejd på tokigheter för dessa grupper.
och sedan så finns det ju något som heter ironi (något vi inte använder oss av här på bloggy :):):) ) MEN vissa verkar på fullaste allvar gå med i grupper liknande exemplena ovan OCH detta med en fet stolthet. jag menar. man måste ju stå upp för sig själv :):):)

i alla fall. Facebookgrupper = asroligt.

PS.gå med i gruppen "vi som vill ha stopp på folk som petar sig i näsan på lokabussarna och sedan rullar snory mellan tumme och pekfinger för att, innan det kastas iväg, studera noga dess uppbyggelse och färg" obs det är med sorg i hjärtat jag kan säga att detta har hänt mig obs DS