fredag 28 maj 2010

SCHUTERMANIA

alltså efter denna kommentar, som svar på den kritik hon och hennes dotter spy-chloé fått efter förkvällsinslaget, måste jag bara älska nathalie schuterman.

"det kan ju vara arbetslösa eller obildade, på nätet kan plötsligt vem som helst få en röst"

älskar det sköna klassföraktet uppblandat med en faktisk tro på att alla arbetslösa och outbildade människor är dumma i huvudet och inte förtjänar en röst! hahaha.

dock måste jag erkänna att jag till viss del kan hålla med nathalie. jag tror inte ALLTID att utbildade människor är smartare och gör klokare val än outbildade människor, men generellt sett är det enbart positivt att ha en utbildning, eftersom man lär sig mer om sin omvärld och får fler perspektiv, och det står jag för att jag tycker.

ska börja använda ovanstående citat så fort jag får någon form av kritik,
så om ni skriver någon kommentar (ska få igång kommentarsfunktionen någongång) som är kritisk ska jag bara tänka att ni säkert är outbildade och arbetslösa!

brb, ska shoppa lite prada clutches med chloé nu, sen ska vi prata om samantha i sex and the citys-sexliv, puss puss!