söndag 23 maj 2010

HIGH SCHOOL DROPOUT

häromdagen tittade jag på underbara "en prinsessas dagbok" (min favvodel är när mia blir "omgjord" till snygg *inner beauty is a joke*) och insåg att jag skulle passa så otroligt dåligt på en amerikansk high school, särskilt i typ kalifornien. alla de andra barnen skulle kalla mig anorektisk och mobba mig för min bleka hy!!! skulle gå runt som en dödsängel i svarta kläder mitt bland alla solbrända tjejer med blonda slingor och korallfärgade strandklänningar + att jag hatar allt vad skolbaler och skolrelaterade aktiviteter heter.

skulle typ sluta vid the nerd table i matsalen och behöva tillbringa min skoltid med att bli hånad av käcka cheerleaders i korta kjolar och som aldrig varit utanför usa i hela sitt liv.

åh vad jag älskar europa.

(OBS I'D VERY MUCH APPRECIATE AN INTERNSHIP AT ELLE OR VOGUE OBS)

sista meddelandet var till anna wintour om hon läser :P :P vill inte "bränna mina broar" så att säga :) *går och fotar mina husdjur och redigerar bilderna till sepia*