torsdag 20 maj 2010

TOP MODEL

ikväll har jag varit med min fina vän leopold. vi har ätit dadlar och vindruvor och pratat. sedan tittade vi på manliga modeller på olika agenturer. leopold uppskattade det hela på ett professionellt plan, jag uppskattade det hela på ett mer vulgärt plan.
leopold ligger iallafall på mikas nu, om någon vill spana in honom.

nu ska jag plugga till en faslig redovisning om teaterhistoria som jag och min elina ska ha imorgon! jag ska prata om dramaten och ingmar bergman bland annat. jag HATAR ingmar bergman!!!! alltså, jag tycker generellt bra om hans verk, men hans memoarer är så tråkiga och pretentiösa att jag spyr, och hela han verkar bara ha varit ett jävla svin. tror min genusstudent vilda moa skulle vilja sätta tänderna i honom. synd att han är död. skoja, tycker typ att det är tur!!!! *känner hur min finkulturella image bleknar* *eller det gjorde den redan när jag började följa the city* *och top model* *och gossip girl*