lördag 29 maj 2010

H2O

idag läste jag i en kyrkotidning att gud är som H2O.
H2O kan vara både ånga, vatten och is. Och gud kan vara fader, sonen och den heliga anden. Alltså både H2O och gud kan befinna sig i tre olika former. Tyckte lite mindre illa om gud då, när han/hon/den/det blev jämfört med något så simpelt som vatten.

annars idag har jag köpt en ny stor skjorta på myrorna. Denna är mörkblå och glänser i solen. saken är den att jag ÄLSKAR stora skjortor, det är mitt absoluta favortiplagg, skjortor i olika färger och mönster! ljuvt.

Sedan gick jag och mill runt lite på stan. Vi skulle köpa "lite fudge", vilket resulterade i fudge för 160 jävla riksdaler. MEN SKA DET VA SÅ SKA DET VA (vårt motto tillsammans med "glitter och glamour mycket sprit och höga skor" och "skjut dig själv och skit i andra").
Sedan köpte jag ett fabulöst läppstift samt bunkrade upp med sju små kammar.

nu ska jag dricka kaffe samt invänta bästy bästy fästy.
puss.