söndag 16 maj 2010

luggproblem

okej. jag ÄLSKAR min lugg. känner stark ömhet inför den. Ibland kan jag nästan tänka den som mitt husdjur som måste vårdas dvs klippas och kammas. Ingen moa utan lugg. Känner mig ej hel utan luggi!!!! MEN. lugg under sommaren för en sådan som jag som hatar värme = hard life plus living in hell with satan and his mother. för er som ej har lugg så kan jag berätta att det blir som ett litet element som ba värmer och värmer tills man tror att man ska svimma pga överhettning!!

så nu har jag fixat och trixat luggi för att den ska anta en annan form (vill inte men dör serri annars saty jävly hory) under de varma månaderna som kommer!!! Så först gjorde jag backslick = såg ut att ha lika långt huvud som de i de tre vännerna och jerry. Kände ba att jag förtjänade bättre så då provade jag att helt enkelt kasta den bakåt och det såg ändå helt ok ut. MEN då kan den också ramla fram som en väldigt otäck åttiotalslugg (ni vet, ser ut som en urflippad könshårsbuske) som jag inte vill ha. (vet en i mitt bostadsområde som har en sådan lugg och jag blir typ rädd varje gång jag ser hennes frisyr)

så jag blev helt enkelt jävulens less och tupperade skiten så att luggi står exakt precis rakt upp som en grästuva/halv mohikhanfrisyr. Så. Detta är min nya look i sommar *tummen upp*

Luggi I love you but you're bringing me down