lördag 15 maj 2010

STOCKHOLM - PARIS - STOCKHOLM - UMEÅ

jag är tillbaka från paris! (tyvärr. eller nä, är lite glad att vara hemma ändå) dock tänker jag spara alla smaskigheter *låter som leila i leila bakar* till ett enskilt inlägg eftersom jag har så mycket tokigheter *ann_65* att berätta.
men ja, nu är jag back on track på bloggyn, så nu blir det mer elakheter här! *snor kissies koncept*

ikväll ska jag pussa på mina finaste tjejer, moa och elina. det blir finast.

veckans roligaste i bloggvärlden: niotillfems jävla kanin som hon byggde upp en romantisk värld kring ("luddig nos och mjuka öron") och som senare visade sig HATA och BITA henne! hahahahahahha. läser man sandra beijer regelbundet förstår man hur fruktansvärt komiskt detta är. ser framför mig hur hon sitter i sin miu miu-klänning med godis på och bara LOCKAR PÅ KANINEN med mjuk och barnslig röst, och den bara hugger henne i fingret...oh joy, oh glory.

P.S gillar ni mitt nya påhitt med fet och kursiv text? *ler*