fredag 7 maj 2010

HELÅ

minne : när moa presenterade mig för en ful kille (fast hon tyckte han var snygg, hon gillar håriga män) på en ddr-klubb i friedrichshain med orden "linnéa, han är från kanada" varpå killen tar mig i hand och säger "HELÅ" med fantastisk tysk brytning. har seriöst aldrig hört någon låta så o-engelskspråkig. och mycket riktigt, killen var från sydtyskland. hur fan moa hade fått det till att han var från kanada vet jag inte.

*obs hånglade med en riktig kanadensare senare på kvällen obs*

*och en australiensare*

*och en sydafrikan*

*och en fransman rätt mycket*

*obs var ej så slutty som jag låter obs*

*skoja var slutty*

*obs är stolt över detta obs*

nu ska jag måla naglarna i starka färger och lyssna på alors on danse jättehögt i mina gigantiska hörlurar. tjarå.