söndag 16 maj 2010

lick the lollipop

Jag och värmen har ett jävligt knepigt förhållande. Värme står högst upp på min lista av hatväder. Alltså HATAR värme mer än jävulen själv. Och särskilt värmen som har varit idag. Jag ba åh, ska gå till stan och lämna filmy och så efter fem minuter känner jag hur en vild kladdig ugnsvärme lägger sig som en hinna runt mig = USCH!!!

Värme = obehagligt!! Hur ska denna sommar bli i värmeväg nu när det är så här galet redan nu. Vill ej vara bitterfitta och dra ner er glädje över värmen men alltså vafan. Hatar värmy!!!!!! *klappar en isbjörn och matar den med en död fisk*

Förresten så har jag typ tappat bort min ipod (GOD WHYYYY!!!!) så jag lånade min lillasysters ipod som hon använde för typ ett år sedan. Lyssnade bland annat på “candy shop” med 50 cent.

I take you to the candy shop
I'll let you lick the lollipop

Hahahahahhahaha. *licking the lollipop* *kräks ostbågar* *matar ägaren till lollipopen med spyan*

Puss och kram dör på stan (av värmen) skoja ba