tisdag 25 maj 2010

i have forgiven jesus

kom nyss hem från mill. vi har planerat inför lägy, vad vi ska ta med och sådant. Fett mysigt!!

Förövrigt så har jag bränt mig i ansiktet av solen plus fått typ eksem över ögonen plus lite munsår. åååh why. ska ju på jobbintervju på söndag, vill ju ej se ut som ett freak då! appropå freak. Den gången jag mest sett ut som ett freak var då jag var 10 år och lekte tagen ute på skolgården med några andra barn. Jag sprang utav satan längs en vägg tills det ba TJONG BANG dvs jag hade sprungit RAKT in i ett fönster som stod öppet. Snacka om att jag blev förvånad, hade sett rakt genom fönstret och ba wooohoo fritt fram vinner leken *tummen upp* och så ba tvärstopp in i fönstret. Blåtiran jag fick, ja den var lika saftig som julgrisen!!!! dock mer blå och grön och lila.

okej. jag är helt stört trött nu och ska upp klockan sex imorgonbitti, så mitt huvud har torkat ihop till ett litet russin = man blir tråky. sitter ba och stirrar plus känner eksemens vilda kraft svida likt en galen jävul.