torsdag 27 maj 2010

REDIGT SOM VI SÄGER I NORRLAND

eftersom de senaste inläggen här på bloggy mest handlat om moas virriga tankar och stress kring binnikemaskar och administrativa uppgifter (vilka "administrativa" uppgifter man nu utför genom att skotta kobajs i en ladugård) så tänker jag skriva ett mer redigt inlägg här! skoja, moa är amazing men jag är slackern i vårt tvåmannagäng (vilket dock beror på att jag pluggade 120% förra året är ej någon lat kommunistkille) så har jag lite mer tid åt djupa reflektioner och tankar!!!!!

MEST MISERABLA DENNA VECKA:

- chloé schuterman på förkväll. say no more. när denna elvaåring ler överlägset när hennes mamma natalie berättar att ungsatans rosa (!) balenciagaväska kostar 15 000 i butik vill jag bara slå ihjäl ungen. det ville jag visserligen under hela klippet...vill skriva något nyanserat och vettigt om detta, men när chloé (fruktansvärt roligt att hon till och med HETER som ett märke)går igång om hur mycket hon älskar sex and the city får jag ett anfall!!!! elvaåringar ska INTE titta på satc, elvaåringar ska INTE ta del av den delen av vuxenvärlden. åh, blir så matt.


annars sysslar jag mest med att inte plugga, köpa fina kläder och ha panik över min studentklänning + längtar till stockholm!
puss alla pussys