tisdag 25 maj 2010

GIRLS THEY WANNA HAVE FUN

ja, snart bär det av med flyttlasset mot stockholm *hurtig mamma-röst*

skoja. snart drar jag och moa iväg med alla mina klänningar och alla moas stora skjortor mot stocky! åh, detta kommer bli så fantastiskt samt en stor misär, jag och moa tillsammans i en lägenhet kan inte bli annat än skräckblandad förtjusning och vansinne när det är som allra bäst!

NÅGRA SAKER VI SKA HA I LÄGENHETEN:

- travar av utländska och svenska modemagasin som vi ska bläddra i för "inspiration" *låter som elin kling/karolina skande*

- fina te- och kakburkar. ska ta med min fantastiska ryska teburk som jag fyndade på röda korset för femton pengar. åh, det var på rödis glansdagar, nu har den affären sunkat ihop och erbjuder endast bruna åttiotalsskor med taxklack (and I don't give a damn om att taxklacken är "tillbaka, den är fortfarande ful!!!)

- min klädhäst där alla våra finaste kläder ska hänga, så att vi kan ställa oss vid klädhästen och smeka dem när vi känner för det.

- massa ostbågar i skafferiet. wops, här bröt jag detta inläggs romantiska känsla *älskar transfetter och socker*

- vin och vodka en masse!

- oss själva. såklart. tanken på att jag alltid kommer kunna se min bästa vän gör mig helt pirrig i hela kroppen.

nu ska jag lyssna på cyndi lauper och försöka att inte bita ihop tänderna, då gör det ont som fitty nämligen.