tisdag 25 maj 2010

TANDY

var just med om den värsta mardrömmen i tandläkarväg EVER. sitter på allvar och gråter stilla av smärta framför skärmen just nu! låg i EN OCH EN HALV TIMME och gapade (nu kan jag typ inte stänga den av ren vana, ser utvecklingsstörd ut) och tandy borrade och lagade TRE HÅL på samma gång UTAN BEDÖVNING. eftersom jag är så jävla rädd för sprutor så refusade jag bedövning, detta ångrar jag nu bittert. låg och grät och skrek medan tandissköterskorna våldtog min mun *gråter ut i aftonbladet om mitt trauma*

sedan råkade tandis slipa ner min ena tand, så nu har jag typ en enorm "pigg" i munnen som gör att jag inte kan bita ihop ordentligt = det ser ut som att jag har bettfel = jag ser ännu mer funktionsnedsatt ut! åh orkar inte.

obs träffade en utvecklingsstörd på vägen ut från tandis och han var snäll obs