lördag 8 maj 2010

min nästa pojkvän

alltså jag skrattar ihjäl mig åt bilderna som finns på mig på facebook. Försöker låtsas som om jag är obrydd och bjuder på mig själv men när den femtonde bilden dyker upp och man ser ut som en blandning av fem olika utvecklingsstörningar samtidigt så känns det mest som ett stort kalas i satans egna kretsar.

Tänkte köra leken "min nästa pojkvän" här en stund på bloggy nu. Den går till så att man romantiserar om hur sin nästa pojkvän ska vara. Känner dock mest för att go wild med k-kniven (kastrerings kniven) men jaja. Okej. START.

Min nästa pojkvän ska älska att dansa i köket till hög musik och han ska ha skägg (obs ej tomteskägg obs) och ha en egen segelbåt plus göra ett halsband av inglaserade ostbågar till mig. Han ska även vara rik = jag får alla pengar och kan köpa en bit av Stockholm där jag sedan kan riva alla hus och plantera gräsmatta och sedan köpa sju kossor från mitt jobb *känner medbloggarens panik över denna tanke* *känner min egen nöjdhet*. För resten av pengarna skulle jag fynda på myrorna varje dag hela dagen hela livet och resa med mill överallt. SLUT.