onsdag 19 maj 2010

din skugga

kollar ut genom mitt lägenhetsfönster och ser att de har gräsklipperace på fotbollsplanen. känner ba ok. Och nu kom en moppegangster förbi.. alltså ungdomar!!!!!!

jag har tusen saker att göra men känner bara för att förtränga dessa och se på tv plus lana in i döden istället. ändå sorgligt på dödsannonsen " lanade in i döden" hahaha.

undrar förresten hur många människor som dött av tampongsjukan genom tiderna. den värsta sjukdomen liksom. jag menar, mensy är ju dryg att dras med så det vore ju verkligen grädden på moset om den skulle ha ihjäl en också. Man vill ju gärna vara glamourös in i döden. sa tjejen som skrapar koskit på dagarna. Är dock mycket glamourös i yrket!!!! skoja ba. en gång trampade jag ner hela mitt vänstra ben i en kulvert fylld av koskit. alltså den känslan kan typ bara jämföras med hur det känns när man vaknar på en söndag och familjen står utanför och bankar med en fet dammsugare på ens dörr för att de har bestämt att det är städdag. Fast städdag är värre!!!