söndag 9 maj 2010

PARISIENNE

LEAVING FOR PARIS!

imorgon åker jag som sagt till paris. jag älskar paris, det är min favoritstad (tätt följd av berlin och amsterdam, but still)och jag blir helt pirrig av att vara där. jag är en sann frankofil *bär gudrun sjödén och har ett bokcafé för kulturtanter* som älskar ALLT franskt, no matter what.
folk bara "sarkozy är högerextrem" och jag bara *håller för öronen* "vive la france!" och dom bara "fransmännen dödade judar vilt under andra världskriget" och jag bara smeker trikoloren (deras flagga) ömt *tårögd*

jag tror jag var fransk i ett tidigare liv, typ marie antoinette *new age* och att det är förklaringen till att jag har en försmak för kläder, skor, kostymfilm och det ljuva rika livet! *medelklasskomplex*

HAHA skoja ba. hatar att alla som varit hos en spåkärring och fått reda på sina tidigare liv ALLTID har varit typ marie antoinette eller tutanchamons älskarinna eller något annat coolt och fancy! jag menar, har ni någonsin hört nån som bara "aa alltså jag var en neandertalare..jag åt rötter och gillade att skrapa skinn och samla mat. jag hade ingen funktion och var inte viktig men jag fick barn och sen dog jag av förkylning??" = vad typ alla egentligen var i sitt "tidigare liv"

min plan : skaffa en rik, fransk man och få vakna mellan egyptiska sidenlakan i en våning i paris varje morgon av att min vackre fransman viskar ömma ord i mitt öra! *niotillfem-romantiserar*

nä. men det ska fan hända. fransmän brukar gilla min bleka hy och höga klackar. det ni!!!! eller så gillar dom mig bara för att jag är den enda som fattar vad dom säger när dom är i sverige. dom kan ju som bekant inte så mycket engelska.

UPDATE: träffade en gång en fransman som kunde säga fitta! han hette badis och kom från marseille. hej badis om du läser detta!!!!! *hybris*

ska sova nu. eller googla bilder på lady gaga. försöker bestämma mig för om hon är ful eller snygg.