tisdag 18 maj 2010

KRONPRINSESSBRÖLLOPET

kronprinsessan victorias och daniels bröllop är någonting som på fullt allvar upptar mina tankar just nu, så jag tänkte att jag ju måste skriva något på bloggy om detta! jag har dock inga välformulerade åsikter i frågan, utan mina tankar fladdrar hit och dit *e lite virrig :) * men iallafall :

- victoria och daniel ser ut som syskon som smörjt in sina ansikten i vax, alltså DEAR GOD finns det ingen sminkös som fattar att wet look i ansiktet inte känns helt okej i seriösa sammanhang?! *föder upp ett svältbarn på fett från vickans panna*

- daniel westling ser ut som boxer-robert. say no more.

- VARFÖR ska Pär Engsheden (ok detta är ej bekräftat men har läst det i svensk dam *rojalist*) designa victorias klänning? förlåt, men kan man BLI tråkigare? hon borde ha låtit alexander mcqueen designa den, men eftersom han är död så skulle jag föreslå john galliano! DÅ blir det drama. pallar inte nån ful långärmad variant som ser ut som en ku klux klan-kåpa...

- varför ska vi skattebetalare finansiera detta? HAHAHAHA skojar bara, I couldn't care less. är det inte vickans bröllop så är det väl att skicka pengar till grekerna så de kan fortsätta pensionera sig vid 40 och inte betala skatt *cp*

det var det. förövrigt är jag smygrojalist men väldigt glad att jag slipper vara kronprinsessa. jag är gladeligen med och betalar victorias bröllop för att slippa dansa med handikappade litauer, äta fårögon i marocko och låtsas att jag tycker det är superintressant med blinda barn som spelar teater...