lördag 1 maj 2010

ALOE VERA

jag har i hela mitt 19-åriga liv levt i föreställningen att jag inte är allergisk mot något. brukar ibland hävda detta med hög och stolt röst, att jag MINSANN tål allting. nu har jag fått veta att jag inte alls tål allting, och det med basta. smörjde precis in mitt bröst (alltså jag har två bröst men menar mer bröstkorgen, eller ja, ni fattar) med aloe vera, blev sjukt frestad av den limegröna tuben och den fräna italienska skriften + att aloe vera ska vara sjukt bra för både kropp och själ *spa-språk* men ICKET. jag har nu stora, rödflammiga utslag över hela bröstet, en brännande känsla i huden samt att mina ögon rinner av ångorna :( :( :( :(

attsingen också *niotillfem-svordom* att jag skulle vara allergisk mot aloe vera av alla saker. hade mycket hellre varit allergisk mot något coolt.

p.s MOA OM DU SER DETTA RING MIG. DU SVARAR INTE PÅ DIN MOBIL ELLER HEMNUMRET. HEJDÅ FITTY.