söndag 2 maj 2010

BUSSY

idag när jag åkte buss från tomtebo (när jag var liten trodde jag på riktigt att det var där tomten bodde) till vasaplan upplevde jag en bisarr händelse. en gubbe och hans barnbarn steg på. de såg helt normala ut och var superfina och pojken som var kanske tre år svängde glatt en neongrön plasthink i sin vänstra hand. allt var liksom frid, fröjd och släktromantik när den var som bäst (obs kan misstolkas obs) *incest-fest* *skoja* *man säger att man skämtar och så gör man inte det ;P;P;P;,p;p;P,p,p,p,p,p,p cp är less på de skämten*

hursomhelst. barnbarnet satte sig på ett sånt där säte som gör att man åker baklänges och morfarn/farfarn utbrister med arg röst "NEJ inte DET sätet!!! då kommer vi aldrig fram för då åker vi tillbaka i tiden!!!" pojken blev skiträdd och bytte plats. jag liksom *onormalt* men tänkte att jaja...

MEN sen när pojken tänker plinga förtidigt så teaterviskar morfarn/farfarn med läskig stämma att "OM DU TRYCKER PÅ DEN NU KOMMER BUSSEN EXPLODERA OCH VI KOMMER DÖ" och pojken typ skakade av skräck.

kände bara morfarn/farfarn = a freak of nature. han måste helt klart missat den mest grundläggande instinkten hos människan efter fortplantningen, nämligen att ta hand om barn. ville göra kalsongryck på honom.