onsdag 5 maj 2010

MY WILL

oki. eftersom jag troligen kommer ha dött av ilska och frustration efter denna natt av arbete, skriver jag härmed ned mitt testamente:

1. moa får allt. det moa inte vill ha får skickas till barnen i afrika. (obs inga fula, halta eller blinda barn får ta del av mina saker)

2. jag vill INTE ha en linnéablomma i min dödsannos. eftersom jag heter linnéa vore det höjden av tackyness.

3. vill ej heller ha en töntig vers i form av "tack för allt du gav, nu simmar du i jesus hav" eller något lika löjligt. vill ha en cool text som fångar essensen av mitt liv, typ "glitter och glamour, mycket sprit och höga skor!!!!!"

4. min gravsten ska glittra likt eiffeltornet om kvällarna.

5. mina pengar ska gå till kronprinsessan victorias fond för handikappade barn så att dom får rida på hästar :) :) :) haha, just kidding!!!! skulle aldrig ge mina pengar till något så värdelöst.

6. vill begravas i en stor kista så att dom bara kan skyffla ner moa i samma kista när hon kolar vippen! vill att mina ben ska ligga och rassla tillsammans med hennes