fredag 7 maj 2010

ORDNING OCH REDA OCH LÖNING PÅ FREDA'

idag har jag lidit av en extremt plågsam mensvärk hela dagen. har legat utsträckt på soffan med en godispåse och en stekhet vetekudden i högsta hugg. kände mig döende och började fantisera om att jag var en pestsmittad under digerdödens vilda framfart genom europa. jag hann tänka ut en liten historia om hur jag låg alldeles ensam och föräldralös i en liten torvstuga och långsamt tynade bort i pestens bölder. älskar kombinationen av rik fantasti + självömkan. men jag lovar, smärtan var fruktansvärd! trodde under ett kort ögonblick att jag varit gravid utan att det har synts och att jag skulle föda! fick total panik! efter fyra ipren och ungefär ett halvt kilo godis (snyggt att äta godis när jag fick veta att jag typ har 3 hål hos tandis igår..) blev det hela lite bättre.

nu har jag fyra timmar på mig innan min pa100-rapport ska vara inne. jag har ungefär 5 a4 kvar att skriva. wish me luck.